Egotid på Arlanda, mmm...

8kommentarer

Tänk vilken dag så bra jag hade igår! En förhandling avslutades långt i förtid vilket medförde att jag fick massor av tid att slå ihjäl innan mitt plan till norrland lyfte. Med träningskläderna och bikinin i väskan passade jag på att dyka in på SATS Arlanda för en riktigt egostund. Ett kort träningspass följde av bastu, bubbelpool och läsning i relaxavdelningen. Det var precis vad jag behövde och förtjänade efter en tuff arbetsvecka!

SATS Arlanda hittar du i Skycity. Alla guldmedlemmar har fritt inträde, men det går också bra att betala för en engångsvistelse. Jag kan inte tänka mig ett bättre alternativ för den som inte vill sitta av timmar mellan flyg.







Två timmars rofyllt fredagsmys i ett totalt öde gym och spa och jag blev som ny.
Därefter bar det av upp mot familjen i norr.

Ha en riktigt bra helg!

8 kommentarer

Maria

14 Apr 2012 14:33

Ser underbart ut .. jag som tillbringade 4 timmar på Arlanda i tisdags... hade ju varit härligt att gå hit då!

Sv.. visst är vitkål gott!! Att stuva, koka, steka i coleslow - oändliga variationer. Dessutom SÅ nyttigt och billigt. SUPERFOOD!



= )

Karin FitnessochHälsa

14 Apr 2012 14:46

Vad härligt! Och vad smart att du utnyttjade tiden till något så bra!

Sanna

14 Apr 2012 14:46

Du får testa det nästa gång. Superskönt! Varför bubblar man inte oftare? Så avslappnande för musklerna.

Camilla

14 Apr 2012 15:26

Vilken smart grej, nu flyger ja inte så ofta men hamnar ja på Arlanda med tid över ska ja defenetivt komma ihåg de!

malin magdalena

14 Apr 2012 17:09

Sv: Åh, tack för dina v´fina ord, vad rar du är! Och ja, visst är frukostar fullkomligt ljuvliga :)



Bilderna på Sats ser så härliga ut, men gudars vad de gjorde mig sugen på en hotellvistelse! (För att inte tala om frukostbuffén som ju är det bästa med hela vistelsen ;)

Sanna

15 Apr 2012 02:19

Det får ni absolut testa. Hela känslan var urskön. Speciellt sådär en fredag för att skölja bort arbetsveckan.

Sover man på radisson får man ju dessutom frukosten också :)

Karin

15 Apr 2012 11:52

Vad härligt!

Karro

15 Apr 2012 21:40

Lyx

Kommentera

Publiceras ej