Fyll på!

2kommentarer

Äta bör man annars dör man. I all vår tids tränings-, och vikthets är det lätt att glömma bort det. Därför går dagens ros till SATS som uppmuntrar sina deltagare att äta efter träningen. Heja!



Jag försöker alltid grunda innan träningen med ett mellanmål, lite beroende på när på dagen träningen äger rum. Helst äter jag då en frukt eller en macka med pålägg. Efter passet ser jag ofta till att äta inom en timme efter passet. Om jag vet att det dröjer har jag med mig en "stödfrukt" i träningsväskan. Däremot slarvar jag med att dricka vatten, något som jag lovat mig själv att bli bättre på.

Vad äter du efter ditt träningspass?

2 kommentarer

Camilla

03 Apr 2012 22:56

För mig beror de mycket på vilken tid ja träna & när ja sen ska äta nästa mål "riktig" mat. Banan, proteinshake eller en proteinbar. Naturligt känns bäst - men ofta är barsen smidigare!

Sanna

04 Apr 2012 11:36

Bananen är jag ialla fall med på! Skulle vara intressant att se vilket proteinbar du äter i så fall. Det finns så många att välja mellan och kan tänka mig att kvalitetet varierar stort.

Kommentera

Publiceras ej