Bagel Street för den hungriga.

4kommentarer

Bild från Bagel Streets facebooksida

 

I det här inlägget skulle jag vilja slå ett slag för Bagel Street Café. Det är en kedja med tre hak i Stockholmsområdet som serverar bagels och åter bagels.  Menyn består av en uppsjö med olika bagelvarianter, alltifrån matiga lunchbagels till de mer söta varianterna. Varmrökt lax, färskost, kalkonbröst, ägg, rostbiff, bacon, hummus… Listan är oändligt lång!

 

 

Mitt gäng beställde en blandad kompott från menyn och det dukades upp en tonfiskröra, en hummusbagel och en bagel ”American style” med bacon och kyckling. Jag fastande för en grillad bagel med kalkonbröst och dijonsenap. Underbart god säger jag bara! Bra råvaror, fräscht och nybakat bröd och rejält med sallad. Alla fyra var supernöjda och glada efter maten. Framför allt var vi alla förtjusta över hur mycket mat man fick för pengarna då vi rullade där ifrån mätta och belåtna.

 

 

Gott, prisvärt och trevligt. Tipp topp!

4 kommentarer

Marie

10 Aug 2012 12:53

Gud vad sugen jag blev, det är ju så gott med bagels. Evighet sen jag åt en så det börjar bli dags. Har inte testat Bagel Street Café. Såg att det fanns en på söder.

Svar: Det får du göra. Jag gillade verkligen det stora urvalet av fyllningar. Jag hoppas det går hem hos dig med!
engnuttasocker.blogg.se

Millan

11 Aug 2012 10:46

Förr fanns det ett jättebra bagelställe i Malmö, men tyvärr stängde de för flera år sedan. Har saknat riktigt bra bagels sedan dess. Kommer jag till Stockholm ska jag definitivt testa dessa, tack för tipset!

Svar: Du får göra det. Hoppas du gillar det lika mycket som jag :)
engnuttasocker.blogg.se

Karin FoH

11 Aug 2012 22:26

Bra tips! Kände inte till dessa bagelställen.

Svar: Absolut värt ett besök!
engnuttasocker.blogg.se

yasmine modell mamma och fru

11 Aug 2012 23:51

mums vad gott
Allt bra?
Bloglovinbyte?
KRAM

Svar: Ja, det var det absolut!Ska genast spana in på din blogg :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej