Froosh smoothies.

4kommentarer

En roadtrip i ett stekhett sommarland ledde till ett stopp på Statoil för mellanmål och bensinpåfyllning.Det finns en hel del varianter av färdiga mellanmålssnacks och drycker på hyllorna idag och det kan vara svårt att välja bland alla sorter. Mitt val föll på två stycken av Froosh smoothies, eftersom jag var både törstig och sötsugen. Dessutom har de fått riktigt bra poäng i Topphälsas genomgång av smoothies på grund av deras höga fruktinnehåll och låga sockermängd. Det är bra det!

 

 

Över lag är jag mycket positiv. De kändes goda och genuin med en tydlig frukt och bärsmaken. Ananas, banan och kokos var absolut ett yes! En rolig blandning av smaker och rekommenderas framför allt till den som liksom jag är en kokosfantast. En sötare variant än den andra, men som uppskattades mycket av mig. Smarrig!

 

 

Blåbär och hallon smakade, ja, just blåbär och hallon. Det var god men ingen speciell smaksensation mer än så. Frisk och söt på samma gång. Rekommenderas till den som vill köra det säkra kortet då du får vad du förväntar dig helt enkelt.

 

Vilken favorit har du?

4 kommentarer

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

02 Aug 2012 10:00

Jag önskade att jag tyckte om smoothies för det verkar vara ett riktigt bra mellanmål, men jag klarar inte av konsistensen. Det går liksom inte att dricka någon tjockt :).

Svar: Jasså? Ja, smaken är som baken. Då antar jag att drickyoghurt inte heller är ett bra alternativ...
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

02 Aug 2012 16:32

Ja visst är dom där bra! I like. Känns lite lyxigt med glasflaskor även om det inte känns så miljövänligt kanske.

Svar: Håller helt med. Men man får vara duktig och lämna dem till återvinning när man kostar på sig den lyxigheten.
engnuttasocker.blogg.se

Camilla - Millasträning

02 Aug 2012 21:58

Mina två favorit smaker:)

Svar: Kul att vi har samma smak! Är redo att testa fler ur sortimentet nu.
engnuttasocker.blogg.se

Sofia - ett bättre du

06 Aug 2012 22:44

De där brukar rädda mig ibland när hungern gör sig påmind ute på stan. Faktiskt väldigt goda och fräscha!

Svar: Det tycker jag med. Riktigt bra för sega eftermiddagar tycker jag!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej