Snabba pengar andra gången.

5kommentarer

 
Har ni sett Snabba cash II? Det har jag. Hmm. Nej, inte bra säger jag. Jag tyckte att ettan var rätt bra och att den innehöll en bra story med spännande inslag och bra dynamik. Den här däremot tycker jag var mest tragik utan handling, skottlossning utan poäng och massor av svek och regn. Kanske är det jag som inte förstår mig på sådana här filmer men kan inte säga att jag roades eller fann den spännande för den delen heller. Det är sällan jag säger det men den här filmen tycker jag var direkt dålig. Mitt BIO-sällskap tyckte dock att den var värt en 3:a på en skala från 1 till 5.
 
Vad tyckte du? Is it just me?
 
 
 

5 kommentarer

Johannaty.se

29 Aug 2012 08:17

Jag ville se den, men har inte hört något positivt om den så när man får få barnvaktstillfällen är det väl lika bra att välja en bra istället =)

Svar: Jag kan tänka mig att man känner sig mer mån om att välja "rätt" film när man inte kan gå så ofta. Jag tycker att snow white var bättre som jag skrev om i ett av mina tidigare inlägg. Hoppas du får en bra BIO-kväll oavsett vilken film det blir!
engnuttasocker.blogg.se

Mrs Sunshine

29 Aug 2012 10:58

Nja, nog inget för mig. Har dock läst böckerna! Väljer gärna nåt drama eller romantisk komedi - men då blir det hemma i soffan. På bio tar jag mej aldrig:-) När vi väl har barnvakt så väljer jag andra aktiviteter:-)

Svar: Jag är helt inne på samma spår. Gillar att bli glad av filmer! Det är inte fy skamm med hemmakvällar också :)
engnuttasocker.blogg.se

Karoline

29 Aug 2012 11:24

Har varken sett ettan eller tvåan, men jag vill. I alla fall 1an

Svar: Jag tycker att du klart ska se film nr 1 i alla fall. Den var bra!
engnuttasocker.blogg.se

Jenny

29 Aug 2012 13:32

!:an var toppen tyckte jag, men då kanske inte 2:an ska ses då?

Svar: Eller så går du dit med låga förväntningar och kanske blir positivt överraskad? :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna

29 Aug 2012 16:17

Jag tyckte den var ok, men inte mer. En liten besvikelse faktiskt.

Svar: Ja, jag håller med. Men det finns andra nyheter nu i höst som jag tycker verkar bra!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej