Fredagsträning sedan helg!

4kommentarer

So...we meet again. Efter ett tags pause var jag idag tillbaka i gymlokalen. Det slumpade sig så att en ofrivillig sovmorgon blev ett utebliven morgonklass, som blev ett inbokat yogapass som tillslut fick ge vika på grund av inbokad lunchdate och istället bli ett raskt besök bland maskinerna.
 
 
Fredagens pass blev fokus på puls och uthållighet. 20 minuters löpning med ökande tempo, följt av 15 minuter crosstraining. Avslutningsvis jobbade jag minutintervaller på löpbandet där jag varierade högt tempo alternativt kraftig lutning med ett lugnare flås. Det är ett superbra sätt att krama ut den sista kraften innan duschen väntar.
 
 
Dagen följde sedan av en mysdag med mamma följt av en lugn kväll hemma. Hej helg!

4 kommentarer

Helena

07 Dec 2012 23:48

Jag har också varit och tränat ikväll! Det blev simning för min del:)

Svar: Åh härlig! Är så dålig på att simma så får passa på den träningsformen.
engnuttasocker.blogg.se

Malla

08 Dec 2012 08:36

haha det blev många ändrade planer där :)

Svar: Haha, app, men det blev ju bra i alla fall :)
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

08 Dec 2012 18:41

Låter som ett bra pass tycker jag. :)

Svar: Det bet svettigt och roligt :)
engnuttasocker.blogg.se

Karin FoH

10 Dec 2012 22:12

Älskar att springa intervaller på löpband. Grymt effektiv träning!

Svar: Ja, verkligen. Jag gillar att avsluta med det för att lama ut det sista ur benen innan jag avslutar i duschrummet.
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej