Lyxvisning av the Hobbit.

6kommentarer

 
Vill du göra något roligt och speciellt av ditt BIO-besök? Då rekommenderar jag biografen Rigolettos VIP-biljetter. Biljetten kostar något mer än den vanliga biljetten men du får en känsla av riktig lyx. När du kommer in på VIP-avdelningen kan du hänga en stund i baren där du kan beställa drinkar, vin och öl. Innan du tar plats i salongen  i speciella fottöljer får du popcorn och dricka for free.
 

 Jag testade specialvarianten första igår när A överraskade mig med en riktig BIO-date med Hobbit 3D. Jag tyckte det var superkul! Det var en skön och lugn stämning på VIP-balkongen med mindre folk, rörelseutrymme vid platserna...  En känsla av det lilla extra helt enkelt! Visst kan du se samma film för en billigare slant men det här är en bra grej när man vill göra något speciellt av besöket.
 

 The Hobbit då? Jo, den var bra tycker jag. Spännande och rolig om vartannat. Kanske en aning lång men den ska helt klart ses!

6 kommentarer

Katarina

31 Dec 2012 12:19

Jag gillade Hobbit filmen och har faktiskt sett den två gånger :) Här i Singapore finns det Gold Class bio, men sköna fåtöljer som du får i liggande ställning och man kan beställa in mat också! Gott nytt år!

Svar: Oj, så pass :) Ja, jag gillade den mer än jag trodde. Er BIO-variant lät superhärligt ju, vilket grej!
engnuttasocker.blogg.se

Marie

31 Dec 2012 13:34

Visste inte att det fanns en VIP-avdelning, låter lite lyxigt och värt att testas. : )

Svar: Ja, det var roligt tycker jag så där när det ska festas till :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna

31 Dec 2012 22:09

Åh, vad kul och annorlunda :D Gott nytt år!

Svar: Tack detsamma!
engnuttasocker.blogg.se

Karin O

01 Jan 2013 06:01

Vill så gärna se den!

GOTT NYTT ÅR:)

Svar: Det samma! Jag hoppas du hade en fin nyårsafton.
engnuttasocker.blogg.se

Karro

01 Jan 2013 12:58

Mysigt.

Svar: Verkligen!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

01 Jan 2013 13:49

Vi har en VIP-salong på en av biograferna här i Göteborg också. Men av någon anledning har jag inte vart där än. Vi säger alltid att vi ska ta det när det blir en grym film nästa gång, men dom har ju visat bra filmer där flera gånger om vid det här laget. haha. Ett nyårslöfte att ta sig dit kanske. :)

God fortsättning på 2013! Kram.

Svar: Det är perfekt för de tillfällen då man tex vill fira något eller unna sig själv lite lyx. Hoppas du får till ett besök!
God nytt år!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej