God morgon på Non Solobar.

0kommentarer

Frukostpatrullen fortsätter arbeta sig fram genom Stockholms morgongator. Nu var det dags för mitt "stammiseftermiddagshak" att visa vad de går för på morgonkvisten - Non Solosbar vid St:Eriksplan.


En kaffe med morgonmacka med parmaskinka respektive kalkon beställdes in. Gott kaffe som alltid på Non Solo och mackan vad god med nybakade bröd. Men... det var helt enkelt lite för lite mat. Jag känner inte att jag helt kan döma ut stället eftersom det finns möjlighet att ta ett större frukostpaket med yogurt eller gröt och andra alternativ, men måste nog säga att det inte riktigt stod i klass med de tidigare frukoststunderna. Jag kommer dock fortsätta vara en trogen besökare för soliga bruncher på uteserveringen och för deras prisvärda och goda middagar.

Ett plus i kanten får de dock för färgglada blommor på borden mitt i gråaste vintern och en personal som strålar morgon som kväll!


Kommentera

Publiceras ej