Egomys med nytt nummer i brevlådan.

10kommentarer

Efter gårdagens spinningklass tog jag mig en tidig kväll och kröp ner i sängen tillsammans med en blåbärssmoothie och nya numret av Hälsa och Fitness. Riktigt myspys! Som jag tidigare skrivit är jag glad över att äntligen hittat en tidning som faller mig i smaken. Jag rekommenderar den till läsaren som vill ha blandning av enkla träningstips och inspiration, kostkunskap och recept tillsammans med träningsmode och intressanta artiklar. Dessutom gillar jag att tidningens håller fokus på kropp och knopps välbefinnande i dess helhet med mycket inslag om nedvarvning, stressminskning och mindfullness. Packa ner den för lättsam läsning till stughelgen eller i bagaget till stranden vettja!

10 kommentarer

Frida

19 Jun 2012 12:22

Åh den tidningen måste jag köpa! Hälsa och fitness tycker jag är den bästa av alla hälso-tidningar :)

Marie

19 Jun 2012 13:09

Jag prenumererar på Topphälsa och Wellness men har aldrig testat Hälsa & Fitness. Måste nog köpa ett nummer för att se om jag gillar den.

Lina Holgersson

19 Jun 2012 14:26

Hej !

Jag är med som kandidat I Miss Universe Sweden.

Om du vill rösta på mej så skulle det betyda så oerhört mycket :)

Skriv gärna på min blogg att du röstat så jag set att det var du :)

Försöker skriva till alla och tacka <3



Här röstar man: http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/166/Lina_Holgersson

Jenny

19 Jun 2012 15:19

Bra tips på tidning!

Sanna

19 Jun 2012 15:43

Ni som inte läst den tycker jag absolut ska ge den en chans :) Det är svårt i djungeln bland alla hälsotidningar men detta är den som jag fastnat för!

Fia

19 Jun 2012 16:24

Efter den bra reklamen så tror jag att det får bli en tidning till mig när jag handlar nästa gång =)

Karro

19 Jun 2012 21:50

Älskar att få en stund för mig själv och bläddra i en bra tidning.

Marja

19 Jun 2012 21:58

Tack för den fina komentaren! Jag älskar hälsotidningar och köpte själv GI&Hälsa tidigare idag!



http://bakasockerfritt.blogg.se/

Sanna

19 Jun 2012 21:58

Jag hoppas ni får vad jag utlovat :) Härlig lässtund önskar jag er alla!

Sofia

19 Jun 2012 22:14

Den har jag faktiskt inte läst. Jag gillar dock Topp Hälsa, tycker dom har en skön blandning. :)

Kommentera

Publiceras ej