Att träna om helgen.

1kommentarer

Söndag morgon. Klockan ringer. ”Va, hallå, vad händer..?”. Just det, dags att vikariera på SATS Fridhemsplans förmiddagscykel.

 


Det är något visst med att komma in i en tom cykelsal. Det är som om lugnet före stormen är så påtagligt att det nästan går att ta på. Det är en stämning som skriker efter att fyllas med svettande deltagare, pumpande musik och pigga ben.

Och just så blev det. Ovanligt tufft pass för min dagsfysik, men inte mindre roligt för det.




När jag tränar på helgen brukar jag försöka planera in trevlig lyxstund efter passet. Cykelförmiddagen avslutades därför med en mysig fikastund på Xoxo. En väldigt gott grönt te med fläder och äppelsmak, tillsammans med några chokladtryfflar försatte mig i en härlig söndagskänsla.

1 kommentarer

Karin FitnessochHälsa

05 Mar 2012 16:25

Härlig söndag med träning och pralinlyx! Helt i min smak!

Kommentera

Publiceras ej