En ceasar.

3kommentarer

Det har nyligen öppnat ett Espressohouse i närheten av mig och jag är inte sen att vara där och smaka mig igenom deras sortiment. Mina tidigare upplevelser har varit positiva för visst de kan kaffe. Men kan de leverera luncher?


Jag prövade Espresshouse ceasarsallad och måste säga att den var lite trist. Vad den vann på att tillsätta mycket knaperstekt bacon och goda krutonger, förlorande den i bristen på kyckling och inspiration. Rätten saknade helt enkelt det där ”lilla extra”. Magen blev dock mätt och kroppen nyladdad inför en fortsatt shoppingrunda på stan.

3 kommentarer

Karro

07 Mar 2012 14:48

Vilken lyx, gillar verkligen deras kaffe, kanske tur att jag inte bor i närheten av deras fik =)

Brukar vila två gånger i veckan, eller mer men nu inför Göteborgsvarvet är jag i behov av löpträning... men visst är det lätt att det blir FÖR mycket av det roliga!

Sanna

08 Mar 2012 10:09

Ja, deras kaffe är riktigt gott. Speciellt det smaksatta för lite lyxigare dagar!

Åh, det skulle jag också vilja springa! Tror dock att platserna är slut tyvärr. Lycka till med uppladdningen :)

Karin FitnessochHälsa

09 Mar 2012 14:58

Vad synd. Ceasarsallad brukar ju vara så gott annars!

Kommentera

Publiceras ej