Hälsningar från utlandet!

3kommentarer

Det är så kul att få hälsningar från världen över, författade på plats med en sammanfattning över semesters guldkorn och med motiv från destinationen. Jag känner dock att man är alldeles för dålig på att skicka vykort nu för tiden och att tillfällena då det dimper ner ett kort i brevlådan är mycket sällsynta.

Jag har tio (!) syskonbarn och jag vill i alla fall att de ska få uppleva känslan av att få ett handskrivet och postat vykort. Dessutom ser jag det som ett bra sätt att påminna dem om att deras faster/moster tänker på dem även om vi ses för sällan. Självklart såg jag till att denna resa inte blev ett undantag. Fina bilder från stranden och vackra vyer över byn.

Kramar och hälsningar från faster/moster


 

3 kommentarer

Karro

14 May 2012 11:12

Älskar att få vykort, och självklart skickar jag alltid när jag är ute och reser.

Syss

14 May 2012 17:39

Vad kul! JAg vet några fiser som kommer bli glada som tusan!

Sanna

14 May 2012 22:55

Jag tycker det är jättekul att då kort. Bra att vi jobbar för att hålla traditionen vid liv Karro!

Och syster, de lär dimpa ner i slutet på veckan :)

Kommentera

Publiceras ej