Ekologiskt till lunch.

5kommentarer

 

Jag är alltid lika glad när jag får tillfälle att käka lunch på Organic green på Rådmansgatan i Stockholm. Det är ett av mina favoritställen för deras goda mat, trevliga personalen och mysiga stämning. Organic green serverar ekologiskt, vegetariskt och laktosfri mat som är tillagad med kärlek. Man kan verkligen se att de är stola över maten de serverar, och ni skulle förstår varför om ni besökte dem. Kika gärna in här för fler bilder från ett av mina tidigare besök.

 

Den här lunchen spenderade jag med min vän Nadira, en nybliven entreprenör med skinn på näsan och siktet mot toppen. Hon är en såndär vän som smittar av sig av värme och pepp. Kika in på hennes nystartade blogg vetja!

5 kommentarer

Elena

16 Nov 2012 18:11

Smarrigt!

Svar: Verkligen!
engnuttasocker.blogg.se

Elena

16 Nov 2012 18:11

Smarrigt!

Anna

16 Nov 2012 21:46

Ser väldigt gott ut

Svar: Och allt laktosfritt - som julafton för mig!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

16 Nov 2012 22:52

Mums.

Svar: Ett tips nästa gång du är i Sthlm :)
engnuttasocker.blogg.se

felicia

21 Nov 2012 00:14

oj så gott det ser ut!!

Svar: Ett riktigt bra ställe med bra mat :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej