Flyger iväg för Thanksgiving!

9kommentarer

Så var det dags igen att kasta loss för att bege sig på resande fot. Denna gång blir det en "spontanare" till Kentucky, USA. För spontant är precis vad det är. En möjlighet att resa tur och retur dök plötsligt upp och vad gör man? Jo, tackar såklart ja! Nu blir det Thanksgiving i Owensboro men A:s syster och jag är onormt peppad. Tänk att äntligen få se vad denna hypade högtid handlar om. Äter man helstekt kalkon? Hur smakar "stuffing"? Går man ett varv runt bordet för att säga vad man är tacksam över, eller är det bara på film? Hur pyntar amerikanarna inför julen? Frågelistan är lång...

Vi hörs!

9 kommentarer

i annahs huvud

21 Nov 2012 07:14

Nej oj såååå kul! :-) jag önskar dig en fin resa! :-) ät lite kalkon för mig också! :-) ;-) /kram

Svar: Det vill jag lova att jag gjorde, oj oj oj vad mätta vi blev... Ha en fint helg du med!
engnuttasocker.blogg.se

Katarina

21 Nov 2012 07:17

Så roligt! Ha det bra och njut!

Svar: Det ska vi, tack så mycket! Ha en fin helg i Svea rike!
engnuttasocker.blogg.se

Marie

21 Nov 2012 09:59

Å vad nice! Ha det så kul!

Svar: Tack så mycket, det ska vi!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

21 Nov 2012 10:25

Haha, nu får du se hur man gör. Godast är alla efterrätter, smarr.
Yes hoppas absolut att få köra en cx till våren, så kul. Annars kommer jag köra klassen hemma med mannen minst en gång i veckan;0)

Svar: Vi fick testa en del hel igår men vi hade nästan ätit för mycket mat för att kunna njuta av efterrätterna :( Men jag har snott med mig en bunt recept!
Så roligt med CX! Testade första gången på SS och tyckte om konceptet.
engnuttasocker.blogg.se

Anna

21 Nov 2012 19:52

Det är ju helt underbart! Ha en fin resa!kram kram

Svar: Tack! Kram tillbaka!
engnuttasocker.blogg.se

Malin E

21 Nov 2012 20:40

Men åh så underbart! Klart man drar! Så roligt för er. Min bror är också over there och ska fira.. och det verkar helt galet, men underbart!
Trevlig resa och semester!!

Svar: Tack så mycket! Är storförtjusta än så länge!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

22 Nov 2012 19:13

Vad avundsjuk jag blir! USA är helt underbart! Speciellt för shopping ;)

Svar: Precis min uppfattning, idag är det shopping på schemat!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

22 Nov 2012 21:58

Häftigt! Hoppas ni får det grymt. :)

Svar: Tack, det ska vi!
engnuttasocker.blogg.se

Emma

23 Nov 2012 10:01

Åh, vad spännande! Ser fram emot rapporterna på hur det går till :D Ha det underbart där borta! =)

Svar: Det kommer komma massor av bilder när jag kommer hem, framtill dess blir det lite kortare smakprov :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej