Gästspel med äpple och kanelbröd.

4kommentarer

 
Ett gästspel har hittat till butikshyllorna - Polarbröds Äppel och Kanel. Givet val för mig som konsumerar både kanel och äpple som rinnande vatten. Vad tyckte jag då? Jo, det var absolut ett gott bröd. Det kändes lite som en "fikatouch" med kanelsmaken men det var inte för stark som jag var orolig över innan. Den bara fanns där lite svagt, vilket jag gillade. Äppelsmaken var dock svår att hitta igen, men jag vet inte om det var något negativt egentligen.
 
 
Jag har ibland har svårt att välja pålägg och därför kan mina tallrikar emellanåt vara uppdelade i två läget. Polarbrödet passade sig bra med rökt skinka. bregott, en skiva tomat och ett stänk pastakrydda. Men oj vad gott det blev med keso och kaneltopping. Där kom bröder verkligen tillsin rätt och användningsområdet blev solklart!

4 kommentarer

Camilla - Millasträning

20 Nov 2012 23:47

Låter gott, ska se om ja hittar de när ja handlar nästa gång:)

Svar: Jag håller tummarna för att du hittar det :)
engnuttasocker.blogg.se

dianasdrömmar

21 Nov 2012 06:09

Låter gott ska jag prova kram Diana

Svar: Hoppas du gillar det!
engnuttasocker.blogg.se

Junitjej

22 Nov 2012 06:07

Brödet är verkligen jättegott! Synd att det bara är ett gästspel.

Svar: Du får bunkra :) Ibland så finns ju turen också att gästspelen stannar om de blir poppis.
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

22 Nov 2012 19:15

Jag har provat de bröden. Goda men äpple känner jag ingen. Jag brukade också dela dem på mitten, och ha olika pålägg!

Svar: Är inte det bästa sättet så säg! Min sambo brukar reta mig och säga att jag är knäpp... tycker jag är smart jag :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej