Popcorn med karamellsmak..?

6kommentarer

 
När vi landade i Chicago påväg till Kentucky gick vi in i den här popcornkedjan Garrett som säljer smaksatta popcorn. Det var ju bara för vrickat för att inte pröva! A plockade ut en "mixed bag" men caramell respektive cheesepopcorn. Men...hmm...nej, det gick inte riktigt hem. Första popcornet var lite skojigt, andra var helt okej men de efterföljande blev bara för mycket. Hur som helst var det en rolig sak att testa och det är ju som man säger - ta seden dit man kommer.
 
 
(Som tur är använder de bara färska råvaror med hög kvalitet. Av smaken att dömma, tillåt mig att tvivla...)
 
 
 
 

6 kommentarer

Malla

30 Nov 2012 13:47

oj, spännande smakkombo där ;)

Och ja, det var sjukt läskigt att hoppa, men det går! Jag trodde inte det men eftersom pt peppade så var det bara och hoppa :)

Svar: Ja, det var lite lustigt men är man i staterna så är man :)
engnuttasocker.blogg.se

Maria

30 Nov 2012 13:53

Ja det ska vara USA till sånt ..;)
Min dotter gjorde kola-popcorn en gång. Gjorde en kolasmet som hon hällde över nypoppade popcorn. Ganska gott men otroligt sött ...
=)

Svar: Ooo, det verkar som om hon kom nära vår upplevelse där. Som sagt var något bit god men sedan blev det bara too much..
engnuttasocker.blogg.se

Karro

30 Nov 2012 15:14

;O)
Ja det finns verkligen ALLT där!

Svar: Haha, precis :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna

30 Nov 2012 20:14

Kebabbiten? Hänger inte med :/
Popcornen ser god ut iaf :P Kram

Svar: Jag tror de ser godare ut än vad det var.. Men himla skoj att pröva!
engnuttasocker.blogg.se

Emma

30 Nov 2012 23:05

Hahaha! Som sagt, kul att testa iallafall :)

Svar: Eller hur? :)
engnuttasocker.blogg.se

Emma

10 Dec 2012 11:22

Åh, jag älskar eran idé! Vilket snygg kalender du fått till. Vad kreativa ni är! Jag är verkligen otroligt imponerad. Ska komma ihåg den här idén till nästa år! :D

Svar: Jag tror jag samlar ihop all pysselpepp till julen och då sätter full fart istället. Men himla roligt är det att en hemmagjord!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej