Återhämtningsdag minst sagt.

5kommentarer

På söndagen bestämde sig migränen för att komma och hälsa på hos mig. Tack och lov för starka migränmediciner och en omtänksam pojkvän. Idag bestämde jag mig för att stanna hemma och återhämta mig. Kroppen blir så konstigt matt efter ett migränanfall och det var därför mycket bra beslut. Horisontalläge med partiledardebatten i iPaden och färska jordgubbar fick bli min måndags dag.

Nu känner jag mig riktigt pigg igen och redo för att möta världen på nytt.
 

5 kommentarer

Helena

08 Oct 2012 21:50

Skönt att du mår bättre nu! Det gjorde säkert susen med vila och jordgubbar:)

Svar: Jag tror det också. Helt rätt medicin!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

09 Oct 2012 13:40

Hoppas du mår bättre idag!

Svar: Det gör jag, tack så mycket :)
engnuttasocker.blogg.se

Sonja

09 Oct 2012 20:57

Hujsan... migrän är inte kul...!
Är det någonting som ofta kommer på besök? Hoppas inte!

Ha en riktigt härlig onsdag!
/ Sonja

Svar: Nja, av och till. I perioder kan jag få det flera gånger i månaden men inte alltid att det blir lika starkt. Tack det samma! Ha det gött!
engnuttasocker.blogg.se

Lendo

10 Oct 2012 00:11

Dejligt.

Karin FoH

10 Oct 2012 06:08

Skönt att du känner dig bättre igen! Jordgubbarna såg goda ut. :-)

Svar: Tack! Ja, det var riktigt smarriga, man får njuta så länge de finns kvar :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej