Lokas nya vintersmak.

10kommentarer

En lugn hemmakväll i soffan med god mat och film står på agendan. Jag passar på att testa den nya Loka vintersmak med äppel och kanel. Det måste ju passa mig bra som är tokig i både frukten och kryddan.

Till min förvåning får den dock "nja". Helt okej att ta ett glas av men den blev något söt i längden för att vara ett bubbelvatten. Jag kan tänka mig att köpa den på mindre flaska när jag är riktigt törstig men skippar nog den när jag väljer dricka till maten.

Ha en skön kväll alla!

10 kommentarer

Anna

06 Oct 2012 20:52

Här hittar du receptet :D
http://overenskommelsen.blogg.se/2012/september/recept-pa-ostbaconmuffins.html#comment
Tack för tipset, ska kika efter denna :D

Svar: Åh, tack :) Ska testas!
engnuttasocker.blogg.se

Elena

06 Oct 2012 21:02

Åh, den där smaken skulle jag vilja testa!

Svar: Ja, den var lite... märklig. Men jag hoppas du gillar den mer än vad jag gjorde.
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

06 Oct 2012 21:35

Den verkar god, ska nog testa den när jag hittar den!

Svar: Hoppas du hittar den!
engnuttasocker.blogg.se

Nina – Matnyttigt om kost och träning

07 Oct 2012 13:54

Låter som en helt OK blandning, men jag gillar nog också mer syrliga smaker på bubbelvatten.. Men VINTERsmak?! Kan vi inte få njuta av hösten först...? :)

Svar: Haha, nej, den kan man verkligen fundera på! Jag njuter åd ett tag till av hösten :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

07 Oct 2012 13:57

Hm...äpple och kanel, lät suspekt. Men ja, kanske =) Måste nästan testa.

Svar: Lite lusstig kombo just i vatttenform och ja... resultatet var väl inte helt lyckat.
engnuttasocker.blogg.se

Viktkamp

07 Oct 2012 21:39

måste smaka den =)

Svar: Gör det :)
engnuttasocker.blogg.se

Karro

08 Oct 2012 10:00

Hmmm, spännande kombo men jag gissar att ett glas räcker =)

Svar: Ja, jag tycker nog det... Men testa, du kanske är mer positiv än jag!
engnuttasocker.blogg.se

Emma

08 Oct 2012 12:34

Mm, det låter gott. Jag dricker sällan annat än vatten till maten. Något att ta med sig på de kommande tentorna kanske :)

Svar: Det kan behövas lite vatten då, minst sagt och skärpan ska hållas uppe!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

09 Oct 2012 19:35

Sv. :) Hoppar nog att testa iaf.

Marja - Baka Sockerfritt

10 Oct 2012 22:38

Jag köpte ockås denna (0,5 liter), men anser att äpple är godare än äpple+kanel. Har nog lite svårt för kryddsmak i vatten.

Svar: Håller helt med dig. Annars tycker jag bra om granatäpple och vanlig citron.
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej