Mor och dotterträning på IKSU plus.

2kommentarer

En sak som jag saknar med att inte bo i samma stad om min familj är min, syster och mammas möjlighet att träna tillsammans. Förr brukade vi gå på någon klass ihop varje vecka på Umeås stolthet IKSU som även var där jag själv påbörjade min karriär som instruktör. Vi tyckte att det var ett bra sätt att båda ta sig iväg till gymmet och samtidigt hänga lite. Nytta med nöje liksom. IKSU är dessutom en träningsanläggning en klass för sig med enormt utbud och stora och fräscha utrymmen. Golf, tennis, beach volly, spinning, simhall och spa, dansklasser, Les Mills… you name it!

 

 

När jag var hemma i Umeå i helgen var det därför väldigt kul att vara nostalgisk och gå och skutta med mamma. På lördagsmorgonen begav vi oss till IKSU:s nya anläggning nere vid vattnet, IKSU plus. Det var ett litet, trevligt gym med utsikt över vattnet med tre närliggande gruppträningssalar. Lugn, fridfullt och fräsch. Ett Sh´bam och pump blev en perfekt start för oss på en fortsatt bra lördag.

 

 

För den som någon gång är på besök i Umeå och gillar träning måste jag verkligen rekommendera att göra ett besök på IKSU:s stora anläggning på campusområdet. Det är en upplevelse!

 

Tack mams för en himla mysig helg!

 

2 kommentarer

Karro

02 Oct 2012 22:33

Har aldrig varit i Umeå men är så sugen att besöka iksu.

Svar: Det tycker jag tat du ska göra om du får chansen. Oerhört fin anläggning!
engnuttasocker.blogg.se

endorfina

03 Oct 2012 18:24

Kvalitetestid med mamma när den är som bäst! :)

Svar: Verkligen! Dagen fortsatte sedan med shopping och BIO-kväll. Bästa ever!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej