Ego-time i frisörstolen.

7kommentarer

 

Jag älskar att klippa mig! Det handlar inte så mycket för mig om att få snygga till håret alla gånger, utan känslan av att få sitta ner och bli ompysslad. Igår var jag på mitt favoritställe, Saints & Sinners i Gamla stan. Där får jag möjligheten att sjunka ner i en stol, få hårmassage, en god kopp kaffe med något sött samtidigt som jag blir fin och ståtlig. Jag gillar även att min frisörska inte bara klipper bra utan att hon även jobbar som PT, vilket innebär ett enormt uppslag av samtalsämnen inom träning och hälsa.  

 

 


Av alla de saker jag unnar mig är min klipptid bland det bästa.

Vad gör du när du ska göra något för dig själv?

7 kommentarer

Tess

13 Sep 2012 21:20

Då kör jag hemmaspa & gör min favoritmat :-)

Svar: Ooo, gud vad mysigt det låter!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

13 Sep 2012 21:53

Hålker med klippning eller ansiktsbehandling! Både avkopplande och uppiggande.

Svar: Det verkar vara poppis med ansiktsbehandlingar. Måste testa det!
engnuttasocker.blogg.se

Anonym

14 Sep 2012 06:31

Vad roligt! Jag var också hos frissan igår. Hos Bangerhead på Humlegatan. :-) Jag tycker det är helt ok men att gå och få massage är nog det jag mest av allt uppskattar om jag ska unna mig själv något.

Svar: Vilket sammanträffande! Massage är också en favorit hos mig då jag lätt är stel i axlarna.
engnuttasocker.blogg.se

Tant Gul

14 Sep 2012 06:33

oj! skickade iväg inlägget innan jag hade fyllt i vem jag är. Det var alltså jag, Tant Gul, som var hos frissan igår. :-)

Anna

14 Sep 2012 20:09

Håller med dig, en klipptid är så underbart. Tror jag ska boka en tid snart :P

Svar: Jag hoppas du får njuta då ordentligt!
engnuttasocker.blogg.se

Lovisa

15 Sep 2012 10:58

Att gå till frisören är bland det bästa jag vet! Gillar också att gå på ansiktsbehandlingar och annat spa, men den allra bästa lyxen är massage.

Svar: Åh, det låter ljuvligt! Jag har aldrig varit på ansiktsbehandling.
engnuttasocker.blogg.se

Malin´s Diner

19 Sep 2012 21:45

Hej,

Jag älskar frisörbesök, verkligen lyxigt! Min frisör har en massagefåtölj vid sköljen, mmm. Lite te och gotte på det så är livet på topp.

Kram Malin

Svar: Ja, det är supermysigt att bli ompysslad. Oooo massage lät ju urhärligt :)

Trevlig helg!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej