Gårkvällens asgarv.

3kommentarer

Igår tog jag planet upp till Umeå för att träffa familjen och boostra kroppened ny energi. Helgen inleddes med tjejkväll hos syster med två av mina svägerskor och mamma.

Innan vuxentiden började passade jag på att umgås lite med min systers två barn. Lilltjejen på 4 år lekte på golvet med sina gosedjur och blev lite paff när vi vuxna helt plötsligt brast ut i tokskratt. En position som hon tyckte var passade för djuren var nämligen denna (till saken hör också att hunden är radiostyrd och rörde sig därför i lämpliga rörelser..). Kameran var direkt framme för att föreviga ögonblicket. Barn är verkligen helt underbart härliga och oskyldiga ibland!

Trevlig och skrattglad helg på er alla!

3 kommentarer

Helena

29 Sep 2012 18:49

Haha...jag förstår om det blev ett riktigt asgarv från er vuxna:))Så tokigt det kan bli av oskyldiga små leksaksdjur.

Sv; Tack! Det måste jag testa med nybakta scones, mums!


Svar: Ja, och just hennes förvåning när vi brasti ut i asgarv. Hur sött som helst!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

29 Sep 2012 20:32

Jag döööör.. fasen vad kul :P
De gjorde min helg, fniss!

Svar: Det var längesedan jag skrattade så mycket. Tårtarna sprutade!
engnuttasocker.blogg.se

Sonja

30 Sep 2012 12:16

Barn är allt för härliga! :)
(även om det i det här fallet kanske var mer de vuxna som fick till det snuskiga och roliga... ;) )

Ha en härlig söndag!
/ Sonja

Svar: Ja, de är så oskyldiga och goa :) Sjukt roligt!
Tack jag hade en bra helg! Jag hoppas du hade detsamma!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej