Plusar på med miniraler.

4kommentarer

Det har poppat upp en nyhet från Wasa knäckebröd - Mineral Plus. Mineral Plus är enligt Wasas hemsida det första knäckebrödet som bakas med linsmjöl. Det innehåller även fullkornsmjöl och vallmofrön, vilket ger ett bröd fullt med miniraler och vitaminer. Good stuff helt enkelt!

 

 

Det här brödet var riktigt gott! Det hade en härlig smak som skiljer sig från knäckebrödets andra kompisar i sortimetet. Jag gillar den här sorten med lite tjockare skivor som mättar bra. Dessutom uppskattar jag är det inte är för grova utan då det blir en bra balans av nyttigheter och fibrer. En perfekt skiva för mellanmålet eller som komplettering till flingtallriken på morgonen. Den kan verkligen rekommanderas!

4 kommentarer

Karoline

25 Sep 2012 15:09

Spännande det måste jag testa.
Jag gillar nya BP fich grym träningsvärk, du då?

Svar: Jag gillar det skarpt! Lite lättare än de tidigare passen tycker jag men det kan ju inte bara bli tyngre och tyngre. Bra musik och bra rörelser framför allt!
engnuttasocker.blogg.se

Helena

25 Sep 2012 20:27

Det har jag missat det nya knäckebrödet! Jag ska kika efter det nästa gång jag handlar:)

Sv; Tack! jag tycker också det är väldigt gott med frukt och nötter i olika maträtter.

Svar: Det får du göra. Hoppas du hittar det!
engnuttasocker.blogg.se

Malin´s Diner

25 Sep 2012 22:49

Knäckebröd med kokt ägg och lite majonäs är lite av en favorit. Får kolla upp den här sorten känner jag.

Kram på dig!
/Malin

Svar: Åhå, det lät gott. Jag har lite småsvårt för majonäs men det brukar gillas om jag blandar ut det med lite cream fraiche. Mums!
engnuttasocker.blogg.se

Katarina Ratcliffe

26 Sep 2012 10:20

Knäckebröd är som godis! Älskar verkligen!

Svar: Eller hur? Hur gott som helst :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej