Jag är med Apple TV!

8kommentarer

Jag har blivit med Apple TV! Med beslutsamma steg traskade vi in på Apple Store i Täby och plockade med en låda rent nöje (bara ääälskade deras kundservicestation - en ny form av PT). Nu kan jag streama Netflix, Youtube, alla play-kanaler och annat skoj. Boxen har även ett filmuthyrningspaket med massor av filmer. Strax över tusenlappen och så stod den redo i mitt vardagsrum. Nu går jag ide, ni hittar mig i TV-soffan, slöandes och totalt hooked... Utvärdering kommer inom kort.

8 kommentarer

Clara

07 Apr 2013 09:39

Låter spännande!

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

07 Apr 2013 10:01

Woohoo :) Härligt !!!

Svar: Det är ett stort lyft! :)
engnuttasocker.blogg.se

Lina

07 Apr 2013 20:00

wow va coolt!!! :-)

Svar: Himla nöjd! :)
engnuttasocker.blogg.se

Viktkamp

07 Apr 2013 21:00

Min kompis sambo älskar sin!! =)

Svar: Jag med, stormförtjust än så länge!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

07 Apr 2013 22:30

Låter mycket spännande.

Svar: En utvärdering kommer!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

08 Apr 2013 00:18

Åh vad kul :))

Svar: Än jag är supernöjd :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

08 Apr 2013 09:47

Sv =) Kan tänka mig det.

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

09 Apr 2013 21:48

Men grymt. Börjar inse att det där är en bra apparat. :)

Svar: Är HELT beroende!!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej