Kärlek.

9kommentarer

Glad alla hjärtans dag på er där ute! Idag har jag gett mig själv massor med egokärlek. Hemma från jobbet har jag legat i soffan och läst en bok, småpyslat hemma och bara softat. På eftermiddagen tog jag mig iväg till SATS med min rosa matta för ett efterlängtat yogapass.
 
 
Efter dagens stillasittande hade jag lite spring i benen och kombinerade yogapasset med en stund på löpbandet. Det var minst sagt lite stelt i benen efter tisdagens monsterpass, men efter några minuter var musklerna igång. Yogan var som alltid underbar - helt underbar. Jag kände i kroppen och lederna att det var ett tag sedan sist och att det var trögare än tidigare att komma djupt i positionerna. Det påminner mig verkligen om hur viktigt det är att jag håller yogaformen uppe och tar mig tid att mjuka upp och stärka kroppen. Skärpning Sanna!
 
 
Nu övergår min egokärlek till sambokärlek. Jag har landat hemma och inväntar pojkvännen och en mysig alla hjärtanskväll. Han ska få paket och jag ska få njuta av hans goda matlagning. Jag hoppas ni också får en fin kväll, vare sig det är med egokärlek eller någon annan sort.

9 kommentarer

Anonym

14 Feb 2013 20:37

Tack snälla du!
Vilken fin dag du har haft. Önskar dig en fortsatt fin kväll!kram

Svar: Tack detsamma!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

14 Feb 2013 21:04

Låter skönt. Sitter och tänker att jag ska försöka få in lite yoga i mitt liv. Där var alldeles för länge sen nu. :)

Svar: Det är så härligt för både kropp och själ. Love it!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

14 Feb 2013 21:27

Vilken härlig dag :). Kul med pussel också, det var inte igår. Hjärnjympa på hög nivå =)

Svar: Nu är hela ramen lagd. Yay!
engnuttasocker.blogg.se

Anonym

15 Feb 2013 15:33

Vilken härlig dag, saknar det underbara yoga pass jag var på på Nike konventet, bästa ever.
Trevlig helg
Kram

Svar: Åh, det hade jag velat gå på. Suck. Att jag missade det :(Trevlig helg du med Karro!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

15 Feb 2013 15:34

Glömde visst fylla i namn i kommentaren ovan;0)

Karin FoH

15 Feb 2013 22:30

Måste ständigt påminna mig om den där yogan. Och varje gång jag gör den inser jag hur välbehövlig den är.

Svar: Du verkar dock ha fått till yogaträningen bra hemma. Det är jag impad av!
engnuttasocker.blogg.se

Helena

15 Feb 2013 22:34

Tack för påminnelsn! Skärpning helena det var alldeles för längesedan du filade på din yogaform:)

Ha en trevlig och skön helg!

Svar: Man måste minna sig själv ibland. Just yoga har en förmåga att glömmas bort. Trevlig helg du med!
engnuttasocker.blogg.se

Malin-Charlotta

16 Feb 2013 12:09

Hej Sanna,

När jag var sjuk och efter en tid äntligen fick "starta om" började jag med yoga, för första gången i livet (trodde heller aldrig det skulle hända) .

I början var det så tufft, hade problem med att vara bland folk, prestationen smög sig på och jag ville bara krypa tillbaka till min bubbla. Men efter ett tag..förändrades så även det, jag mådde bättre såväl både i kropp och själ. Jag gick på yoga i två år, lärde mig en hel del om mig själv, på utsidan och på insidan.

Tack för du tittat in hos mig, så jag fick hitta dig. Hälsar Malin-Charlotta

Svar: Tack för din kommentar! Jag kommer definitivt att fortsätta följa din blogg för inspiration framåt. Grymt av dig att du delar med dig!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

16 Feb 2013 17:06

:) Bra jobbat !!!!

Svar: Tackar :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej