Jappar igång veckan.

5kommentarer

Hemma efter en heldag med kontorsjobb och cykelinstruerande. Älskar mina måndagsklasser! En timme på ledarhojen är ett underbart sätt att börja veckan på. För att uttrycka sig som Lina brukar - helt cykelhög!
 
 
I lägenheten väntade däremot en sjukling som behövde pysslas om. Jag som just tyckte att A hämtat sig från förra omgången har fått tillbaka hosta, snuva och feber. Tur att det finns värmande äggtoddy och god choklad att bota sig med.
 
För att pigga upp sjukdagen lite köpte jag hem Japp Hasselnöt. Den var absolut god med hela hasselnötter tillsammans med den klassiska jappen. Den upplevdes lite som en Snickers, fast med hasselnötter istället för jordnötter. Läskande visst, men innehöll inte så mycket överraskning för smaklökarna. Den satt dock bra i magen efter cykelklassen...
 
 
Nu gäller det bara att kurera sambon till helgen då det är tänkt att vi ska på långhelg till Malmö. Tips på snabba botemedel mottas med glädje!
 

5 kommentarer

Camilla - Millasträning

28 Jan 2013 22:10

Ja håller helt med, älskar mina måndagsklasser. Bästa starten på veckan!
Idag fick ja tyvärr vicka bort min, bacillerna har hittar hit:/

Svar: Nej stackare :( Hoppas du kryar på dig!
engnuttasocker.blogg.se

Emma

28 Jan 2013 22:15

Åh, vad härligt! Jag har också tänkt att bli spinnledare nån gång framöver. Tänkte dock att jag skulle få lite mer vanliga rutiner innan dess, ett jobb tillexempel.. :) Verkar så himla kul!

Den där Jappen verkar vara nåt för mig. Är inte så förtjust i jordnötter, men hasselnötter, mumma! :)

Åh, ingefära och honung i hett vatten brukar jag försöka kurera mig med. Fast varm äggtoddy låter ju snäppet vassare... Hur som, krya på sambon din!

Svar: Det tycker jag att du ska satsa på, ett fantastiskt jobb! Med ditt intresse tror jag tat du skulle bli en riktigt bra instruktör!
tack för sjuktipsen, ska testas ikväll!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

29 Jan 2013 15:03

Vilken perfekt start på veckan!

Svar: Verkligen :)
engnuttasocker.blogg.se

Lina

29 Jan 2013 15:22

Härlig start på veckan, underbart att vara cykelhög ;)!

Man kan riva ner lite ingefära i te, brukar göra susen!


Svar: Det ska vi testa. Tack för tipset!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

31 Jan 2013 12:57

Härligt!
Håller med, den är riktigt god :D

Svar: Visst är det kul med nyheter :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej