God morgon från San Martino!

9kommentarer

Igår vaknade jag i ett kallt Stockholm, idag slog jag upp ögonen i den portugisiska byn San Martino. Min pojkväns föräldrar äger ett litet hus här som vi besöker så ofta vi kan. Den här gången är vi här för att fira svärfars jämna födelsedag med en veckas semester.

Började dagen med en tidig morgonpromenad för att väcka kropp och knopp till liv. Rörelserna gick i sakta mak ner till byn, havet och den fantastiska fruktmarknaden. Vädret är soligt och "jag klarar mig utan jacka"-temperatur men med beredskap om snabba väderförändringar. Nu väntar en långfrukost på altanen och en slapp dag.

Trevlig helg på er där hemma!

9 kommentarer

Marie

09 Mar 2013 12:02

Men å så mysigt! :)

Svar: :) hoppas du får en fin helg också!
engnuttasocker.blogg.se

Lina

09 Mar 2013 14:15

Åh det ser helt fantastiskt ut!

Ha en trevlig vecka! Njut! :)

Svar: Tack det ska jag! Jag hoppas även du får en fin helg hemma i Svea land :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

09 Mar 2013 18:45

Vad mysigt. Härligt med en sådan vecka =) Hur är temperaturen ?

Svar: Hmm, det skiftar en hel del men ligger mellan 8-14 grader. Himla härligt!
engnuttasocker.blogg.se

Saras Träningsblogg

09 Mar 2013 18:50

Men gud då härligt det ser ut då!!

Svar: Jag njuter till fullo :) hoppas Sverige visar sig från en bra sida också.
engnuttasocker.blogg.se

Mari

09 Mar 2013 19:46

=) Skönt. Hoppas ni får en fortsatt bra resa.

Svar: Tack!
engnuttasocker.blogg.se

Crazylicious

09 Mar 2013 23:35

Men åhhh! Nej, jag blev inte alls avis! Fy så orättvist! ;-) Men ha det bäst där borta nu. Njuuuuut!

Svar: Det ska jag verkligen göra :) Ha det fint där hemma!
engnuttasocker.blogg.se

Malin

10 Mar 2013 08:40

Gud så härligt!
Ha det underbart!

Svar: I will :) Detsamma!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

10 Mar 2013 10:52

Men så härligt! Underbart. :) Ha en superbra semester nu. :)

Svar: Tack det ska jag. Hoppas du får det fint hemma med!
engnuttasocker.blogg.se

Eleonore- Kokboksutmaningen

11 Mar 2013 10:15

ÅH så härligt, jag hade gärna vaknat i ett soligt och varmt land :D Hoppas ni har en skön semester!

Svar: Det har vi verkligen. Snart hem till Sverige igen dock :(
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej