Små citroner gula.

17kommentarer

Igår hade jag en sådan här suverän söndag. Började dagen med brunch på mitt nya favoritställe Non Solo, för att sedan avverka ett tufft och superroligt Crosstrainingpass. På seneftermiddagen gick jag och M på BIO för att se Små citroner gula.
 
 
Oj, vilket härlig film! En riktig feel goodare som gick rakt in i kroppen och lämnade en sådan där mjuk, behaglig känsla i magen. Under en och en halv timme fick en blanda skratt och tårar, allt medan historien om Agnes som vågade följa sin dröm om att öppna en restaurant utspelade sig. Se!
 
 

17 kommentarer

Lina

04 Mar 2013 10:18

Mysig söndag! Åh jag är jättenyfiken på filmen! Jag läste boken för några år sedan och den gillade jag jättemycket! Måste se! :)

Svar: jag tyckte också om boken, även om jag inte är något storläsare. Hoppas du gillar filmen lika mycket :)
engnuttasocker.blogg.se

Marie

04 Mar 2013 10:19

Låter som en mysig dag. Älskar brunch och bio är alltid trevligt. Kram

Svar: Me to! Mer sånt i tillvaron :)
engnuttasocker.blogg.se

Karro

04 Mar 2013 11:42

Jag har läst boken, lite sugen på att se filmen också

Svar: Det borde du göra, en riktig mysrulle!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

04 Mar 2013 13:45

Åh tack för filmtipset =) Flight ska ni också se tycker jag... Såg den igår, helt klart en ny favorit.

Svar: Ooo den vågar inte jag se, jag som blivit lite flygrädd på senare dagar. Huh... :/
engnuttasocker.blogg.se

Jenny

04 Mar 2013 16:22

Filmen ska ses! Älskade boken!

Svar: Vad kul att höra. Hoppas du får chansen snart :)
engnuttasocker.blogg.se

Ella

04 Mar 2013 18:43

Vad bra med en recension ... Har nämligen funderat på att se den! :-)

Svar: Gör det, det är superhärlig!
engnuttasocker.blogg.se

Eleonore- Kokboksutmaningen

04 Mar 2013 19:19

Så roligt att du gillade filmen, älskar såna här mysfilmer så jag ska ta och se den någon dag :D

Svar: Jag är likadan. Det är så nervarvande!
engnuttasocker.blogg.se

Maria

04 Mar 2013 20:14

Skulle också vilja se filmen! Älskade boken minns jag ..
:)

Svar: Visst var den bra? Mer sånt vill jag ha!
engnuttasocker.blogg.se

Clara Ringqvist

04 Mar 2013 21:00

Låter ju hur mysig som helst! Måste se den!

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Hanna Didrikson

04 Mar 2013 21:11

Låter verkligen som en mysig dag! Åh, den filmen vill jag verkligen se. Älskade boken :).

Svar: Jag med! Underbart med feel good-historier :)
engnuttasocker.blogg.se

Natti

04 Mar 2013 21:52

Jah läste boken för flera år sen när vi fick den på jobbet och det var riktigt bra.

Svar: Jag har också läst den och tycktre om den.
engnuttasocker.blogg.se

Anna

05 Mar 2013 10:03

Ah, den vill jag med se :)

Svar: Jag älskar mysfilmer :)
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

05 Mar 2013 21:27

Åh så mysigt. Den ska jag se till att se. :) Låter som en perfekt dag verkligen. :)

Svar: Hoppas du får chansen. Supermysig som sagt!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

06 Mar 2013 13:32

Hehe, jag trodde också det när filmen skulle rulla igång. Men jag ändrade tankar efter en stund =)

Svar: Kanske ser den efter min bästa flygning. Om jag vågar...
engnuttasocker.blogg.se

mari

07 Mar 2013 19:29

Sv =) Hehe, ja gör det..

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

felicia

07 Mar 2013 21:14

hade du läst boken innan??

Svar: Ja, men jag tycker inte att det spelade någon roll. Den var bra iaf!
engnuttasocker.blogg.se

Erica

10 Mar 2013 09:21

Om filmen är lika mysig som boken så ska jag också se den!

Svar: Det är den absolut :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej