Ah, vad livet är gött!

10kommentarer

 
Därefter har eftermiddagen bara fortsatt att leverera. Solig lunch på min nybyggda balkong och ett långfika med vännen O på en uteservering och bara ett "ah, jag livet är gött!".
 
 
Som pricken över i:et har jag och A nu laddat för en myskväll hemma med god mat, vin, lite ostar och partiledardebatt. Visste du förresten att hårdostar räknas som laktosfria? Jiho för oss känsliga magar men som älskar gourmetostar! Det tillsammans med ett av mina favoritviner. Mmm.
 
Hur har din helg varit?
 
 
 
 

10 kommentarer

mari

05 May 2013 18:57

Men visst är det underbart =) Me Like !!!

Svar: En söndag att minnas helt klart :) Jag hoppas du hade en bra helg också!
engnuttasocker.blogg.se

emelie

05 May 2013 19:08

svar: ja samma här!

vinterhalvåret är dock inte så trevligt kan jag tycka när jag bott i norra norrland hela mitt liv. Det är underbart med riktig vinter :) inte slask!

Svar: Nej, den vintern som jag upplevt här i Sthlm kunde jag lätt vara utan..
engnuttasocker.blogg.se

Anna

05 May 2013 19:25

Låter hur mysigt som helst, lovley!

Svar: Jag hoppas på fler sådana dagar i vår. Hoppas din helg var lika härlig!
engnuttasocker.blogg.se

milla

05 May 2013 20:23

Härligt att njuta av livet:)
Ha det gott

Svar: Ibland är det skönt att bara stanna upp och njuta :)
engnuttasocker.blogg.se

Karro

05 May 2013 21:52

Mums så gott, ost och vin är en stor favorit.
Jag har mest tränat och burit runt på en liten sjukling.
Ha en mysig kväll

Svar: Ni småbarnsföräldrar får ta mycket sjuka, det har man insett. Jag hoppas helgen blev fin i alla fall och att krabaten är på fötter igen!
engnuttasocker.blogg.se

whoisthis

06 May 2013 08:15

mysigt :)

ja, jag går väldigt mkt & just den här veckan har det VERKLIGEN blivit mkt promenader... just denna vecka blev det drygt 20 mil. Annars så går jag inte ALLS så mkt :))

Svar: Oj jösses!!
engnuttasocker.blogg.se

Marie

06 May 2013 12:24

Mysigt det ser ut!
Jag har varit uppe i norr i helgen. Mysigt att träffa släkten och bara slappa även om det var tråkigt med begravning.
Kram

Svar: Men usch med begravning. Jag hoppas i alla fall att det blev en fin stund. Kram
engnuttasocker.blogg.se

Mari

06 May 2013 21:11

Sv. Det hade jag. Massa egentid, då killen var bortrest =)

Svar: Det är välkommet att få då och då :)
engnuttasocker.blogg.se

mari

06 May 2013 21:28

Sv. Eller hur. Viktigt !!!

Sarah

07 May 2013 12:06

Fina tulpaner :)

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej