Sqeeeeezed!

2kommentarer

I lördags var jag och min vän S ute och slösade pengar på en hörlig shoppingdag. Sådär fram emot eftermiddagen nådde vi den klassiska ”shoppingdippen” och behövdes piggas upp. Vad passade då bättre än att finna detta vattenhål mitt i Gallerian – Squeezed Up Juicebar.

 


Squeezed Up Juicebar är en kedja med fokus på hälsa. De säger sig satsa på bra produkter fyllda med bra råvaror av hög kvalitet med högt näringsinnehåll. Squeezed Up har hälsoshots, wraps och ”nyttiga” snacks. Jag fastnade dock för deras stora utbud av färskpressad juice. Jag valde deras A/X, Antioxidans med hallon, äpple och granatäpple. Ett riktigt bra val som var friskt och syrligt, men med en bra sötma. S däremot plockade fram en av barens smoothies och sade sig vara nöjd och glad.



Stora pluspoäng för smak, brett utbud och känsla av kvalitet. Ett minus får de dock för att det tig en hisklig tid för mig att få min juice. S fick sin långt innan mig trots att hon beställde efter. Sedan la jag märke till att de flera gånger gav bort min mugg till andra kunder som beställt samma sak efter mig. Definitivt inte bra. Personalen kompenserade det dock genom att ge mig en stor istället för en liten och jag blev genast omvänd från missnöjd till nöjd kund.

2 kommentarer

Clara&Carros receptblogg SVAR

03 Apr 2012 19:09

sv: Det är verkligen VÄRLDENS godaste bröd! :D Du måste verkligen testa det ! Recepet har du här :



http://ccfoodfunnies.blogg.se/2012/april/bakat-brod.html

Sanna

04 Apr 2012 11:34

Det ska jag testa. Tackar!

Kommentera

Publiceras ej