AXA havreflakes.

6kommentarer

Dags att pröva en ny produkt igen! Denna gång var det jag och A som gjorde varsitt val när frukostflingor skulle inhandlas. Jag som gillar så neutrala flingor som möjligt föll för AXA:s nya havreflakes. Min åsikt är att de var riktigt goda. Lite som en blandning mellan mina standardflingor Kellog´s All-bran och Paulins Superflingor. Knapriga, spröda och fulla med smak. Jag gillade skarpt den tydliga havresmaken. Dessutom är det märkta med nyckelhålet och innehåller en rad bra grejer för kroppen med mineraner, vitaminer och protein!


Runt om i bloggvärlden har jag sett att andra är lika positiva som jag till flakesen. Roligt! Några dagar senare upptäckte jag att även Allt och Mat och Vin har testat flingorna som utsåg varan till en 4:apoängare – det ni!




Cheerios var något för söta för att ha en filen eller yogurten för min smak. Däremot slinker de lätt ner om jag får sätta mig direkt med paketet och stoppa ner handen direkt för en näve.

6 kommentarer

Karin FitnessochHälsa

08 Mar 2012 17:27

Härligt att höra att havreflaksen var goda! Jag har e hemma, men har inte hunnit testa ännu.

Karro

08 Mar 2012 21:22

Perfekt att de var goda, kan ju vara värt att prova även om jag brukar föredra min egen musli.

Sanna

09 Mar 2012 14:04

Ja, de var faktiskt lite över förväntan :) Testa till helgens frukost vet jag!

Västgötskan

09 Mar 2012 14:16

Vilket bra tips! Tack, ska nog testas. :-)

Ja, segt att vara sjuk. Krya på dig du också!

Clara&Carros receptblogg

12 Mar 2012 16:41

Havre flakesen är så galet goda!! mums :D

Sanna

14 Mar 2012 13:20

Ja, visst är de? Blir bara mer och mer biten!

Kommentera

Publiceras ej