Juicehak på Arlanda.

13kommentarer


Såhär i sommartider är det många som passerar Arlanda vid något tillfälle. Jag tänkte därför tipsa om ett nyöppnat ställe som heter Joe and the juice. Som namnet avslöjar serverar de härlig nypressad juice med mängder av smaker. Jag passade på att testa deras juice med morot, äpple och ingefära när jag var på resa med jobbet i veckan. Så så så god!
 

Joe and the juice ligger längt in i inrikesterminalen, där de har byggt upp ett trevligt häng i väntan på flighten. Jag är himla glad att ett sådant här ställe har dykt upp bland de andra halvtrista fiken på Arlanda. Det kommer garanterat bli fler besök denna sommar.
 
 

13 kommentarer

Marie

27 Jun 2013 13:16

Vilket bra tips! Det måste jag kolla in senare i sommar när det bär av norrut. : )
Kram

Svar: Det får du göra!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

27 Jun 2013 14:01

Så gott, bra tips

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

mari

27 Jun 2013 14:50

Mums. Älskar dessa juicer =)

Svar: Jag med. Så kul att det börjar poppa upp lite här och var :)
engnuttasocker.blogg.se

mari

28 Jun 2013 09:28

Sv. Ja, detsamma tycker jag. Finns en liknande, om det inte till och med är samma, vid Hornstull.

Karin O

28 Jun 2013 09:52

Åh aldrig varit där men ser himlans fint ut

Svar: Gissar att ni har mycket sådant där du bor?
engnuttasocker.blogg.se

Malin

28 Jun 2013 10:02

Gud så mysigt det såg ut!
Blir absolut ett besök nästa gång jag hamnar på inrikesterminalen :)

Svar: Jag ser redan fram emot nästa besök :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna

28 Jun 2013 10:13

Härligt! Fler sådana ställen, tack för tipset!

Svar: Håller helt med dig!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

28 Jun 2013 20:33

Så gott! Finns på Landvetter också, ska testa nästa gång. ;)

Svar: Jasså? Kul!
engnuttasocker.blogg.se

milla

28 Jun 2013 23:16

Åh detta ställe ska jag titta efter nästa gång det blir tillfälle:)

Svar: Jag hoppas du hittar en sort du gillar :)
engnuttasocker.blogg.se

Elena

29 Jun 2013 16:30

Smarrigt! Får testa det stället till vintern när jag ska resa :)

Svar: Det får du göra :)
engnuttasocker.blogg.se

Karin O

30 Jun 2013 02:07

Tyvärr inte direkt... Man kanske tror att Shanghai har mkt sådant eftersom det är en så jädrans stor stad, men Kina är tyvärr fortfarande mer sunkigt än fräscht i tänket:)

Suzan

30 Jun 2013 18:18

Har inte hunnit testa ännu men blir definitivt ett besök där i höst när jag ska upp till huvudstaden! =)

Svar: Jag hoppas du gillar det!
engnuttasocker.blogg.se

Malou

03 Jul 2013 08:28

Kul att läsa om någon som testat det, jag har velat ett antal gånger. Men nu känns det givet att ta sig ett spontanbesök :)

Svar: Kan SÅÅÅ rekommendera det!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej