Panikköparen Sanna.

6kommentarer

Jag är expert på att glömma träningskläder när jag ska hålla i mina klasser. Idag var det tredje måndagsklassen på rad där jag har missat att packa ner något av plaggen. Först var det träningstopp, sedan var det linne (och cykelskor som jag dock hann hämta) och idag var det byxor. Och ja, det har hänt så många gånger tidigare. Tur är då att alla SATS har en NIKE-shop där en kan handla på sig det nödvändigaste. Om jag tänker efter så kommer en överhängande majoritet av min träningsgarderob från panikköp.
 
 
Som den här t-shirten till exempel. Jag har alltid tränat i linne då jag blir så himla varm och svettig när jag jobbar. När jag är ute och springer i stan bland folk har jag dock känt att det vore skönt att vara lite mer "påklädd". Jag plockade därför på mig min första t-shirt och jag är redan helförtjust. Den passar inte bara för löprundan utan funkar även för Body balance och yoga samt Bodypump där jag ibland kan bli kall under de mer stillsamma låtarna.
 
 
Inget ont som inte för något gott med sig. Nästa vecka måste jag dock komma ihåg alla plagg. Det börjar nämligen bli ganska dyrt det här.

6 kommentarer

Lina

13 May 2013 21:55

Fin tröja! Jag tränar nästan alltid i t-shirts, känner mig mest bekväm i det :)

Svar: Jag börjar också förstå den tanken. Tror det kan bli fler till garderoben :)
engnuttasocker.blogg.se

Amy's piece of cake

13 May 2013 22:43

Den var ju snygg! Klart du ska panikköpa ibland ;)

Svar: Tack! Det blev ju bra i alla fall :)
engnuttasocker.blogg.se

Crazylicious

14 May 2013 08:53

Haha, inte bara jag som shoppar! :D Och för mig blev det lite mer pengar än vad jag hade räknat med... :) Men såå värt det! Får väl slava av den räkningen under sommaren, haha.

Svar: Haha wooops, så kan det gå ibland.. :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna

14 May 2013 19:02

Vad fin tröjan är, tur den va bra oxå :P
Du får ha notislappar så du kommer ihåg :D

Svar: Haha kanske ska testa den varianten.. :)
engnuttasocker.blogg.se

Jenny

14 May 2013 19:05

Men vad bra att de har kläder för det händer ju att man glömmer i bland! Snygg!

Svar: Tack :)
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

14 May 2013 19:46

Haha lite lustigt. Men tur att det har gått att lösa. Tröjan ser superskön ut. Jag har dock lite problem med kortärmat. Känner att det är lite osmickrande för mina armar. :P

Svar: Jag börjar också trivas bra i tröja faktiskt. Skönt att vara lite mer påklädd :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej