Smycken för våren.

6kommentarer

Jag har tidigare berättat om en nyöppnad butik i Vaxholm - Sötsaker. Under valborgshelgen var jag där på ett besök för att spana in deras sortiment av smycken, inredningsdetaljer och andra saker som gör hemmet så mycket mysigare.





Själv köpte jag lite nya smycken för att "våra till" kostymkläderna. Se bara på det här fina hängsmycket från Baglady. Efter bara två dagar känner jag att det här kommer bli en favorit. Nästa gång blir det nog några nya förvaringsburkar till mina torringredienser i köket.




Än en gång, besök Sötsaker!


6 kommentarer

Karin FitnessochHälsa

04 May 2012 18:24

ser ut att vara en jätte mysig butik!

Sanna

05 May 2012 08:19

Verkligen supermysigt! Det känns kul med lite nytt i garderoben också såhär till våren.



Trevlig helg!

Julia

05 May 2012 12:16

Svar: Banankesella var riktigt mumsigt. Bas blandade ihop det igår och sedan tänkte jag. Amen, detta vr ju något nytt meb ändå så simpelt och mycket smaskigt! :)

KalasMums

05 May 2012 12:26

Ser ut att ha mycket fint :-)

Maria

07 May 2012 10:29

Vilken mysig butik .. jag gillade porslinet !!

Underbart ..

=)

Sanna

07 May 2012 16:00

Ni får ta en trip dit i sommar. Vaxholm är underbart soliga dagar!

Kommentera

Publiceras ej