Den lyckliga instruktören!

7kommentarer

 
Fy vad jag älskar att instruera! Det finns få saker som är så kul som att varje måndag ta av sig kostymen, dra på sig SATS-uniformen och möta deltagarna i cykelsalen. Känslan att få bli något annat än en jurist för en stund, få ge andra en positiv upplevelse med bra musik, svett och kämparglöd. Det är något speciellt! Det ger så mycket att få bidra till att andra hittar glädje i träningen och få dem att tycka att det är värt att prioritera en timme i träningssalen framför annat som lockar. Kanske är det som viktigast för mig att få instruera just under veckor som dessa då det mesta känns rörigt och jobbet hopar sig. Mina stammisar gör mitt veckostart, alla gånger.
 
"This time I'm free
This time I'm free to do what I want"
 
Smakprov från mitt nuvarande cykelpass. Go 90-tal!
 
 

7 kommentarer

Jenny

23 Oct 2012 17:47

Håller med dig! Instruerar du på SATS?

Svar: Yes, jag har jobbar på IKSU i Umeå tidigare med är sedan 3 år tillbaka på SATS i Sthlm. Var är det du är?
engnuttasocker.blogg.se

Helena

23 Oct 2012 19:15

Vad underbart det är med peppade instruktörer!!! Ni får ju alla oss andra att vilja träna, svettas och slita skiten ur oss:))

Svar: Ja, det är det roligaste jag gör! Men det är ju deltagarna som faktiskt gör jobbet och levereras varje gång. Häftigt att se!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

23 Oct 2012 20:33

Åh vad härligt. Är säker på att du är en grym instruktör! :D

Svar: Det var snällt sagt! Säg till någon gång om du vill med på ett cykelpass i Sthlm!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

23 Oct 2012 22:31

Underbart, hoppas på att få gå en intruktörsutbildning :P
Älskar den låten :P Vad är de mer för låtar?:D

Svar: Det skulle jag alla gånger rekommendera. Även om man inte vill jobba som det sedan får man ut mycket för sin egen träning också!Jag gillar allt blanda nytt och gamlat. Just nu kör jag även Flo Ridas nya låt "Cry", Britneys "Oooh baby baby", Cascada med "Becasue the night" och Alinas "Flytta på dig". Tar gärna emot tips!
engnuttasocker.blogg.se

elin stridh

23 Oct 2012 22:47

haha ja man får försöka hålla sig ren :D

sett min frågestund? länk finns i inlägget, kul om du är med! alla får länk!


Svar: Det ska jag spana in.
engnuttasocker.blogg.se

elin stridh

24 Oct 2012 15:07

svaren uppe nu :)

milla

25 Oct 2012 21:21

Vad härligt det låter:)

Svar: Jag känner mig lyckligt lottad som får ha det så varje måndag.
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej