Höstsöndagar.

6kommentarer

Hösten är min favoritårstid. Det är ett visst lugn över hösten som inte finns annars. Den är helt prestigelös med bara massor av mysiga hemmakvällar, stora tekoppar, varma snygga höstkläder... Och inte att förglömma: det är en perfekt tid för att sitta länge på café tillsammans med en vän.
 
 
Den här lugna söndagseftermiddagen tillbringade jag tillsammans med E på ett av mina favoritfik, Xoko. Med ett himla gott fikabröd och riktigt bra kaffe har de vunnit mitt hjärta. Det är såhär som söndagar ska spenderas.
 
Är du sugen på att se och höra hur jag hade det på Super Saturday? Bilder kommer imorgon!

6 kommentarer

Karoline

02 Sep 2012 21:05

Mmmm liiiiite mysigt är det med höst, café häng absolut. Men inget slår sommaren!

Svar: Nja, jag är som sagt lite mer för hösten. Men i och för sig så är det ju mycket balansen mellan årstiderna som gör året till vad det är :)
engnuttasocker.blogg.se

Maria

03 Sep 2012 06:36

Håller med om att det är lite mysigt med hösten. Då man får tända lite ljus, dricka kvällste och kura ihop framför tv:n.
Och visst är det mysigt med långa fikabesök!
=)

Svar: Oja, det kommer dte bli många av denna höst! Måste bunkra upp med ljus också.
engnuttasocker.blogg.se

Jenny

03 Sep 2012 09:02

Lite mysigt med hösten är det allt även om jag föredrar varmare grader! Löpluften är ju perfekt nu!

Svar: Jag som är lite frusen av mig hållerm ig gärna inne och tränar snart men än finns det chans på några utomhuspass till :)
engnuttasocker.blogg.se

Marie

03 Sep 2012 09:53

Jag tycker också om hösten mycket! Dels att vara inne, kolla på film med tända ljus och bara mysa och så gillar jag den klara höstluften och alla färger på träden. : )

Svar: Ja, färgerna är så fina! Det är ju det jag säger, hösten är den bästa tiden :)
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

04 Sep 2012 19:23

Åh jag håller med dig. Jag älskar också hösten. September är fantastisk. :)

Svar: Längtar till färgerna börjar komma också, Myspys!
engnuttasocker.blogg.se

Malin´s Diner

08 Sep 2012 23:32

Ja, hösten kan vara fullkomligt underbar. Att kunna vara inomhus trots att det är sol ute, utan att ha ångest över det. Att kunna mysa i soffan med tända ljus. Att kunna handla kläder som täcker heela kroppen. Ja, listan kan göras lång.

Kram på dig!
/Malin

Svar: Jag kunde inte säga det bättre själv. Och nu i veckan såg jag de första löven dala - underbart!
Kram!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej