Studentlivet tillbaka för en helg!

3kommentarer

 
Här kommer en hälsning från Umeå. I helgen är jag på jubileumsfirande av min tidigare studentförening Umespexarna. Det har några fantastiska år som student-Sanna hade tillsammans med spexfolket och några av mina absolut bästa minnen kommer just från den tiden. Föreningen bestod av ett 60-tal studenter som årligen satte upp en helsikes föreställning, där jag har stått på scenen och skådespelat, styrt upp i styrelsen och sjunging acapella i sångkvintetten. 
 
Ikväll är ska föreningen fira sitt 25:te år med show och efterföljande bankett. Nu, fem år efter min sista show, är jag på plats igen för att peppa årets spexare, dricka punsch i logen, sjunga studentsånger och åka nostalgitrip.  Jag och mitt team ska få vara studenter igen för en natt och vuxenjuristen och tränings-Sanna ligger långt borta. Vi laddar inför galenskap och en fest som med all sannolikhet kommer barka väntar. Peppen är totalt. 
 
Nu kör vi!
 
 

3 kommentarer

Mari

20 Apr 2013 19:17

Gud så kul. Hoppas ni har det toppen =)

Svar:
engnuttasocker.blogg.se

Malin

21 Apr 2013 09:22

Kör hårt!!! :D

Svar: Det gjorde jag, lovar ;)
engnuttasocker.blogg.se

Lina

21 Apr 2013 19:28

Skojigt!!! Lycka till!!!!

Svar: Tack :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej