Söndagsjuice för frusen kropp.

7kommentarer

Min passion för färskpressad juice fortsätter. I söndags svängde jag och A förbi Juiceverket som erbjöd varma drycker och våra småfrusna, söndagssega kroppar kunde inte stå emot. Det blev en bärinspirerad variant med ingefära för min del, medan A fastande för en med kanel och mandelmjölk. Mmmm, värmande och nyttigt för kropp och själ!
 
 
Jag gillar verkligen Juiceverket. Det är en skön stämning i lokalen med en soft inredning och snygga detaljer. Menyn är himla rolig med massor av annorlunda ingredienser. Vill du se mitt tidigare inlägg om Juiceverket hittar du det här.

7 kommentarer

Karro

14 Jan 2013 15:54

Mums med nypressad juice

Svar: Mmm, vardagslyx på take awaykopp :)
engnuttasocker.blogg.se

Marie

14 Jan 2013 16:03

Har inte varit där men färskpressad juice är ju aldrig fel!

Svar: Eller hur? Man får verkligen en eftermiddagskick!
engnuttasocker.blogg.se

Lina

14 Jan 2013 19:00

Vi gör färskpressade juicer på mitt jobb, det är ju så himla gott! Med mandelmjölk är en favorit hos mig! Mums!

Svar: Vilken lyx! Det hade jag velat ha istället för kaffemaskin.
engnuttasocker.blogg.se

Helena

14 Jan 2013 21:22

Vad gott med såna nyttigheter! Det gillas verkligen av mig. Synd att vi inte här något sånt där jag bor:(...men jag får fixa lite egen juice och smoothie.

Svar: Det har jag också tänkt på att göra. Det vore kul att ha en riktigt bra juicepress.
engnuttasocker.blogg.se

Sofia - ett bättre du

15 Jan 2013 16:36

Färskpressad juice som är så himla gott!!! Brukar köra i och för sig bara vanlig hederlig apelsinjuice, men ändå blir det ju speciellt när man pressar den själv :). Juiceverket verkar vara ett trevligt ställe, borde kanske bege mig dit någon dag :).

Svar: Det borde du testa om du får möjlighet. Toppentrevligt ställe, en riktig pärla!
engnuttasocker.blogg.se

Mamma till William och Wilma

15 Jan 2013 21:56

Blev det några tulpaner inköpta i dag.Ha en mysig kväll.kram

Svar: Nej, faktiskt inte. Det får bli till helgen!
engnuttasocker.blogg.se

Karin O

17 Jan 2013 07:16

Har hittills bara läst om juiceverket, känner mig väldigt osvensk som inte varit där än:D

Svar: Jag kan dock tänka mig att det finns oerhört mycket roligt att testa där du bor :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej