Årets första mil - check!

8kommentarer

Sådär ja, årets första mil! Jag gav mig iväg redan igår för ett försök men fick avbryta rundan då himlen öppnade sig för ett ösregn efter bara några kilometer. Idag bjöd dock Portugal på sitt finaste väder med sol och lätt vind. Jag känner mig trött men nöjd och belåten. Trots kuperad terräng och svårsprunget på grund av lerig bana på sina håll är jag inte helt missnöjd med tiden heller. Bästa av allt var dock att jag fick med mig A ut i naturen. Underbara utomhuslöpning, vad jag saknat dig!

I övrigt leker livet här nere. Har varit iväg på äventyr till grannbyn, ätit god mat på fiskerestauranter nere vid stranden och slöat hemma i huset. Nu vaknas dock hemresa. Ses i Sverige!

8 kommentarer

Sofia

13 Mar 2013 21:14

Åh good job! :D

Svar: Tackar :)
engnuttasocker.blogg.se

Lina

13 Mar 2013 21:19

vilket härligt avslut på vistelsen! :)

Svar: Ja, om den nu måste ta slut kan jag lika gärna göra det fullt ut.. :)
engnuttasocker.blogg.se

Lina

13 Mar 2013 21:21

Bra jobbat!!!!!;-)

Svar: Tackar! Den lilla extra peppen kommer från miljön :)
engnuttasocker.blogg.se

Amy's piece of cake

13 Mar 2013 21:34

Men gud så duktigt, imponerad!

Svar: Det är inte så svårt när det är så vacker natur :)
engnuttasocker.blogg.se

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

13 Mar 2013 21:49

Vad härligt det låter!! Här hemma har det vräkt ner snö hela dagen!

Svar: Usch och fy, nu vill vi ha vår!
engnuttasocker.blogg.se

Emma

13 Mar 2013 22:50

Åh, så himla härligt. Mysigt när man kan göra det tillsammans också :) Åh, jag hoppas verkligen att mitt knä vill bli bra så jag också kan få springa på riktigt snart. Älskar löpning! Speciellt när man får göra den ute i naturen!

Fly safe!

Svar: Tycker så synd om dig. Det är ju tur att knät inte verkar begränsa dig mer i din träning.
tack, är hemma nu i verkligeheten igen.
engnuttasocker.blogg.se

felicia

13 Mar 2013 22:55

meeen va härligt att få springa i lite varmare klimat!! :)

Svar: Verkligen! Speciellt för mig som har så lätt för att frysa.
engnuttasocker.blogg.se

Lotta

16 Mar 2013 16:26

Vilka härliga Bilder! Inspirerande miljö :)

Svar: Tack! Det var en toppentur :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej