"Life as we know it".

4kommentarer

Det är sällan jag och A lyckas enas om en film att se tillsammans. Jag är mer för drama och romastiska komedier och han för science fiction och action. Men nu fann vi en titel på Netflix som båda pekade ut - "Life as we know it".

Hmmm. Om jag får frågan om den var bra eller dålig vet jag faktiskt inte vad jag ska svara. Stundtals var den extremt rolig så att jag skrattade högt, andra tillfällen så hemskt sorglig att jag fick en klump i magen. Bra skådisar och en fin historia gjorde dock filmen till en sevärd film som hade många olika aspekter. I motsats till var omslaget ger sken av var det en film som berörde.

4 kommentarer

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

21 Mar 2013 21:30

Kanske vore något att hyra i helgen när jag är solo och får bestämma film :).

Svar: Jag hoppas du gillar den! :)
engnuttasocker.blogg.se

whoisthis

22 Mar 2013 08:33

schyyyyyyyyyyyysst blogg

Svar: Tack :)
engnuttasocker.blogg.se

KArro

22 Mar 2013 10:12

Tack för tipset.
Trevlig helg.

Svar: Tack detsamma!
engnuttasocker.blogg.se

Crazylicious

24 Mar 2013 18:53

Åh, den kanske man skall se då! :) Lite klump så här på söndagskvällen är väl aldrig fel, hehe ;)

Svar: Haha :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej