Finbesök i cykelsalen!

6kommentarer

Igår hade jag finbesök på min cykelklass. Jag hade nämligen äran att få ta bästa Mari bland deltagarna. Det är en bloggerska som jag följt länge och som, liksom jag, älskar träning, kost och livets goda. Dagen till ära hade jag satt ihop en mix av mina cykelfavoriter från terminen som gott där I cry med Flo Rida, Jag kommer med Veronica Maggio och Titanium med David Guetta och Sia var några av låtarna som fick svetten att spruta.
 
 
Om jag ska vara helt ärlig så var jag faktiskt lite nervös. Lever jag upp till förväntningarna? Huu. Men väl på plats kändes allt så avslappnat.
 
Visst är det rätt tufft att det går att träffa människor via bloggvärlden? Där stod vi, två personer som aldrig träffats, men som fortfarande vet så mycket om varandra. Det är nästan som att man känner varandra. Fast ändå inte. Fast ändå. Det är väl ganska häftigt va? Hur bloggvärlden kan riva så många burar till annars okända människor och skapa nya kontakter med nya, härliga människor.
 
Tack Mari för att du kom och förgyllde min cykelklass! Det gjorde verkligen att jag öste på lite extra och att jag gick hem med ett stort leende från SATS. På återseende!

6 kommentarer

Mari

15 May 2013 17:02

Men fina du, tack för dom orden. Det värmer :) och ja, visst är det lustigt. Träffats en gång, men vet redan massor om varandra. Kul iaf :). Och som du såg, så tyckte jag detsamma om gårdagens pass. Superkul !! Hoppas det går bra ikväll. Kram

Svar: Det var hur kul som helst att ha dig där! Hoppas på fler tillfällen att träna tillsammans :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna

15 May 2013 23:17

Åh, vad spännande :D
Jag kan förstå din känsla. man vet så mycket om varandra, men ändå inte känner varandra. Vilken bra musik du hade på passet :D

Svar: Tack, vad kul att höra att du gillar musiken :)
engnuttasocker.blogg.se

felicia

21 May 2013 13:19

åå så skoj.. måste vart en märklig men rolig känsla.. säker på att du va grym =D

Svar: Det var superkul att få träffas IRL. Det blir säkert fler gånger :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

21 May 2013 21:59

SV. Det hoppas jag med, det måste vi ordna.

Sofia

22 May 2013 19:43

Åh vad roligt! Måste också hänga på en av dina klasser nån gång. :)

Sofia

22 May 2013 19:44

Och ja, haha, grymt kul att träffa bloggvänner. Jag och Alexandra (http://alexandralilja.blogg.se) åkte på Nike Blast tillsammans utan att aldrig träffats innan. Kändes som vi känt varandra hur länge som helst och hade superkul. :)

Svar: Åh vad kul! Om du någon gång är i Sthlm så hör av dig. Du är varmt välkommen!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej