Kalendern 2011!

0kommentarer

Varje år byter jag och min syster julkalendrar med varandra.  Just så mogna är vi! Reglerna är enkla: Kalendern ska vara hemmagjort, tillverkad med kärlek och innehålla ätbara ting. Genom åren har vi bytt klädstreck, pyramider, julgranar, packethögar, nallar med packet – you name it!







Bytet har dock nått till en ny nivå sedan jag flyttade till Stockholm. Vi är inte längre begränsade endast av vår kreativitet utan vi även måste tillverka något som kan fraktas via post.

Min kalender 2011 blev en julstrumpa med 24 stycken granna packet. Varje julklapp är klädd i en familjemedlem och den som river upp pappret finner en godis. Mycket klippande och klistrande, men ack så värt!

 


I söndags fick jag årets upplaga med posten. "Vadå för något?" Det får ni se under morgondagen…

Kommentera

Publiceras ej