Energikick!

0kommentarer




Morgonträning är verkligen min grej. Jag var lite skeptisk till upplägget först men nu tillhör det verkligen en av mina inarbetade rutiner. Slänger i mig en snabbmacka och smyger iväg till gymmet innan staden vaknat. Helt tomt, lugnt, tyst, inte en kotte. Nyhetsmorgon i TV-aparterna och gymmet tillhör bara mig och några få till deltagare. Tränar, duschar och hinner till kontoret för en andra frukost strax innan 9. Stilla och energikick på samma gång. Pröva du med!




Världens bästa fredagar inleds med Fridhemsplan grymma morgonspinning. Eftersom jag själv leder cykel försöker jag att göra annat när jag själv ska träna för att det inte ska bli för ensidigt. Men jag kan ibland bara inte hålla mig från fredagspasset!

 

”Nu cyklar vi in helgen, ohoh!!” Morgonträning när den är som bäst.

Kommentera

Publiceras ej