Jag och min iPhone.

2kommentarer

Jag älskar min iPhone.
Den är rosa.
Jag har alltid tillgång till internet.
Jag kan alltid lyssna på musik.
Det finns miljoner roliga Appar.


Jag hatar min iPhone.
Jag sitter ständigt med den i handen.
Jag är fånigt välinformerad om vad som händer på Facebook.
Den har aldrig mottagning.
Det går inte att använda den med vantarna på.
Jag slinter alltid på knapparna och stavar fel. Alltid.
Den går inte ner i min finaste kuvertväska.
Den har noll batteritid.


Men framför allt – jag hatar den för att jag känner igen mig själv i denna bild:

2 kommentarer

Em

26 Oct 2011 22:23

Haha! Älskar den bilden :)

Sabine-Välbefinnaren

24 Feb 2013 18:31

Så sant! Jag köpte en lite mer high-teck telefon för en månad sen och nu har jag blivit sån jag inte ville bli. Men... ska ta tag i den delen snart!

Svar: Haha, jag är precis så!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej