Home för våren och sommaren.

5kommentarer

Nu efter påsken känns det verkligen som om våren står inför dörren. Jag kan inte låta bli att börja planera för härliga sommardagar med picknickkorgen, cykelturer i Hagaparken och kalla drycker på uteserveringarna.


I ungefär samma anda börjar jag pyssla om hemmet. Våren betyder ljusa färger det är därför ett givet tillfälle att hänga undan de grå nyanserna och istället ge plats åt nya, färggranna textiler och pynt. Min nya upptäckt inför våren och sommarens inredning är HM Home. Avdelningen har sedan en tid tillbaka varit öppen på övre plan på HM Drottninggatan, men det är först nu som jag verkligen fallit för deras sortiment. När det kommer till köksinredning gillar jag pastellfärger och sött som socker. Home-avdelningen har dock många olika färgskalor men alla till samma tilltalande prislapp. Gör ett besök i butiken eller på deras hemsida vettja! 


 



I sommar kommer jag att baka småkakor i mitt nya, söta förkläde
och duka fram tillsammans med de här servetterna.
Vad kan bli mer somrigt än så?


5 kommentarer

Karro

10 Apr 2012 22:11

Kunderna har önskat tabata intervaller så 2 sådana har jag kört en låt i mitten o en i slutet av passet. Har även haft En tung intervall samt en med tempo och motstånd för att komma upp i Max puls och pressa sig själv maximalt i 30 sekunder med ca 30-40 sekunders vila mellan. O som sagt mellan varje intervall låt har det varit en backe. Oj vad rörigt jag förklarade...hoppas du förstår vad jag menar;0)

Sanna

11 Apr 2012 10:58

Oj, låter som en roligt och tungt upplägg. Tack för tipset!

Sofia - ett bättre du

11 Apr 2012 12:24

Alltid kul att piffa till det där hemma. HM Home har jag inte varit inne på vad som känns en evighet. Inte riktigt fastnat för något där tidigare, men man kanske skulle ta och bege sit dit alltså.

Mrs Sunshine

12 Apr 2012 08:49

Håller med, HM Home har jättefina grjejer! Är också "överraskad" av kvalitén som känns hög, kraftiga tyger och välsytt (har köpt en del tii barnen rum):-)



ha en fin dag!

Sanna

12 Apr 2012 12:46

Jag tycker deras sprtiment klart har förbättrats sedan de öppnade. Jag uppskattar också deras tyger och känns som starka material. Definitivt värt ett besök! Hoppas ni hittar något!

Kommentera

Publiceras ej