SATS påskar.

2kommentarer

Sista arbetsdagen inför storhelgen började jag med att springa till gymmet. Ett nästintill tomt gym väntande mig när jag anlände vid 6.30, fullt med utrymme för mig att skutta omkring på. Efter 20 minuter löpband, 15 minuter crosstrainer och ytterligare 15 minuter på löpbandet fast med intervallupplägg var kroppen trött, nöjd och glad. Ett kort pass på mattorna med situps och armhävningar senare begav jag mig hemåt för dusch, frukost och sista rycket inför påsken.


Till mig stora glädje var det påskkänsla även på SATS. En skål med godis väntade vid receptionen och jag, sötsugen som attan, hann med ett par stycken innan jag lämnade lokalen. En riktigt bra start på påsken! Nu väntar lite träningsuppehåll med mer tid för familj, vila och vår!

2 kommentarer

Karin FitnessochHälsa

05 Apr 2012 13:42

Vad härligt att starta dagen så! Och att snaska godis direkt efter träning är ju egentligen bästa tillfället för godisätande eftersom kroppen suger åt sig snabba kolhydrater som bäst då. Glad påsk!

Sanna

06 Apr 2012 16:24

Verkligen! Morgonträning is the shit :)

Kommentera

Publiceras ej