BBQ-dipp, en tveksam nykomling.

4kommentarer

Är du som jag som gärna vill ha något att snaska på till filmen? Ett bra alternativ till en traditionella godis eller chipsskålen är grönsaker med dipp. Jag har tidigare skrivit om Tortilla och Sourcream and onion samt om cheese and chili. Den här omgången roffade jag åt mig en ny smak från dipphyllorna - BBQ.
 
Åsikt? Nja. En helt okej grundsmak som smakar lite åt klassikern ranch. BBQ-smaken var dock tämligen avskalad och visade sig endast i en liten gnutta glazetouch. Nej säger jag, satsa på något annan.
 
 

4 kommentarer

Karoline

12 Aug 2012 17:10

Då ska jag inte testa den, älskar annars att dippa grönsaker.

Svar: Nej, satsa på Cheese and chili eller tortilla säger jag!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

12 Aug 2012 18:08

Bättre att göra egen dip :P

Svar: Jag kan tänka mig att det är kul. Har du några recept får du gärna dela med dig av dem!
engnuttasocker.blogg.se

Karin O

13 Aug 2012 10:09

Då bör du gå till Trattorian, riktigt bra, härlig miljö god mat, fint upplägg:)

Svar: Det ska jag göra. Tack än en gång för bra tips!
engnuttasocker.blogg.se

Marie

13 Aug 2012 12:54

Jag brukar oxå dippa grönsaker när min kille sitter med sina chips. : )

Svar: Haha, det är ju bra att det går att kombinera :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej