Klimatsmart mat.

7kommentarer

 
Det pratas mycket om vårt klimat och vi som kunsumenter kan bidra till förändring. Handla KRAV-märkt och diverse andra symboler, ta med egna tygpåsar till affären, konsumera närproducerat... Listan kan göras lång. Men hur lätt är det egentligen att vara den exempariska konsumenten? Jag har hittat en hemsida som heter Mat & klimat som jag tycker bra om. Enkla tips, recept, fakta och massor av annat smått och gott! Kika in vettja, det behöver inte vara svårt att dra sitt stå till stacken!

7 kommentarer

♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort Daimkladdkaka! ♥ ♥ ♥

13 Aug 2012 17:56

Tack för tipset! :)

Svar: Jag hoppas du gillar sidan!
engnuttasocker.blogg.se

yasmine modell mamma och fru

13 Aug 2012 20:46

tack
allt bra?
Kika gärna in på mitt modetips på bloggen och säg vad du tycker om sidan vore gulligt.
KRAM

Svar: Det ska jag göra! Tackl för titten :)
engnuttasocker.blogg.se

Lovisa

13 Aug 2012 21:00

Tack för tipset!

idag åt vi olika currys (ang. din indiska gryta nedan): chicken korma, daahl och sag aloo. Gott värre!

Svar: Mmm vad gott! Vilka recept brukar du använda dig av?
engnuttasocker.blogg.se

Amy's piece of cake

13 Aug 2012 21:49

Du har så rätt så... tack för tipset!

Svar: Hoppas det kommer till nytta!
engnuttasocker.blogg.se

Marja - Baka Sockerfritt

13 Aug 2012 22:07

Försöker själv tänka mycket på miljön. Bra tips!

Svar: Jag med men känner att man kan behöva lite vägledning ibland. Det är som en djungel!
engnuttasocker.blogg.se

Camilla - Millasträning

15 Aug 2012 07:18

Tack för tipset, den ska jag absolut kika in på:)

Camilla - Millasträning

15 Aug 2012 07:18

Tack för tipset, den ska jag absolut kika in på:)

Svar: Hoppas du hittar lite bra tips!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej