Härliga mellandagar!

4kommentarer

Jag älskar mellandagarna. Det finns ett lugn över dem som inte finns annars och en tillåtande känsla på något sätt. Om du vill aktivera dig så är det okej och om du bara vill vara inne och läsa en bok så är det också accepterat. Jag njuter just nu till fullo av just sådana dagar där inget planeras utan allt sker på lust och dagsform. Mina dagar har fyllts av långa fikastunder med vänner på caféer, filmkvällar, take awaymat, bokläsning och sovmornar.
 
 
Jag har även dragit igång träningen igen efter juluppehållet, vilket alltid känns skönt. Efter en veckas vila har jag fyllts av massor av ny träningsinspiration och känner att kroppen är stark och utvilad. Igår tog jag till exempel modet till mig och bokade in mig på en StepDance-klass, något jag inte gjort på flera år. Lite ringrostig men efter några varv fick jag kläm på stegen och kunde hänga med riktigt bra. Himla roligt att röra sig till bra musik och avancerad koegrafi!
 
 
Ikväll vankar ännu en lugn hemmakväll med god mat och film. Det tycker jag är ett optimalt sätt att spendera årets sista kväll.
 
Vad gör du under mellandagarna?

4 kommentarer

Mari

30 Dec 2012 18:12

Myyys med fika =)

Svar: Man får passa på när man är ledig :)
engnuttasocker.blogg.se

Annie

30 Dec 2012 18:23

Åh, jag håller helt och hållet med. Allt är okej! Shoppa loss, käka massa gott, leka med familjen i eventuella snödrivor, åka bort, stanna hemma, läsa... det är verkligen lugnt och avslappnat!

Svar: Eller hur? Helt underbar tillvaro!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia - ett bättre du

30 Dec 2012 20:32

Älskar också lata mellandagar! Vi har spenderat dem hos våra föräldrar tills idag då vi återvände hem! Så skönt att bara vara på dagarna utan några direkta måsten.

Svar: Härligt det är att ha tid att umgås med familjen. Behövs för att ladda inför kommande vintermånaderna.
engnuttasocker.blogg.se

Mårtenssons kök

30 Dec 2012 22:56

Lugna gatan här också, en minisemester till Köpenhamn som var riktigt härlig och välbehövd.

Gott nytt år till dej

Svar: Åh, det lät mysigt. Jag har aldrig varit där men hopas på att få åka.
God nytt år på er!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej