Tänd ljus i advent.

2kommentarer

Jag tycker om julpynt och älskar känslan av att lägenheten förvaldas under december månad av levande ljus och röda toner. I ett litet boende kan det dock lätt bli för mycket av väldigt lite pynt. Jag har därför valt att julinreda sparsamt med endast mina favoritsaker. Ett måste är adventsljusstaken! För att räkna ner med de fyra traditionsenliga ljusen har jag sedan några satt ihop min egen stake som pryder köksbordet. Av butikernas utbud att döma har den här varianten blivit väldigt poppis. Min består av en platta av skiffersten från Lagerhause, fyra rejäla blockljus samt siffror med fästen från Åhléns. Världens lättaste och rena adventsstake!

2 kommentarer

Sofia

05 Dec 2012 11:18

Fint! Och visst är det mysigt med december och julpynt, älskar det :)

Svar: Jag med! Speciellt ljus. Undra hur många värmeljus jag har gjort åt hittills... :)
engnuttasocker.blogg.se

Tant Gul

06 Dec 2012 10:51

Vad fint! Håller med dig december är en mysigt månad.

Svar: Underbart att stanna inne och mysa, speciellt nu när det är så vitt och fint ute.
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej