Outlet-shopping för träningsgarderoben.

1kommentarer

Något jag gillar med att åka runt i mindre orter i Sverige är att man ofta har turen att ramla över lagershopar och så kallade outlets-butiker. Det bara kryllar av dem om ögonen bara är vakna!
 
Ibland tycker jag att det kan vara svårt att handla på outlets när varorna är alltför säsongsbetonat eller modeinriktat. Just därför gillar jag att köpa träningskläder på rea. Vad spelar det liksom för roll om jag har förra säsongens träningstopp eller byxa på mig? Nada. Det gör det bara lättare att köpa mer och snyggare grejer.
 
 
Helgens fynd gjorde jag på Intersports butik i Norrtälje som hade utrensning av sortimentet, då ett stycke jacka för mer än halva priset fick följa med mig hem. En perfekt jacka för promenader med vännerna eller som "dra på"-jacka till och från gymmet. Mycket nöjd!
 
 
 

1 kommentarer

Mrs Sunshine

28 Jul 2012 23:07

Åh vad kul! Grattis till ditt fina fynd:-)

kram

Svar: Hurra vad roligt det är att göra bra köp!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej